Kdy obdržím zboží?
- Po provedení objednávky je to nejčastěji do 2 pracovních dnů! Všechny náramky máme 100% skladem, odesíláme do 24 hodin od objednávky s doručením do druhého dne od předání přepravci.
Jaké jsou možnosti doručení?
- Využíváme služeb Zásilkovny, kurýr s doručením do druhého dne a nebo výdejní místo Zásilkovny. (U výdejních míst je NUTNO předložit obsluze HESLO, které obdržíte SMS zprávou). Jak Zásilkovna funguje?
Jaké jsou ceny dopravy?
- Při nákupu nad 999 Kč je doprava zdarma. Při nákupu nižší hodnoty je cena dopravy od 59 Kč (výdejní místa) až 89 Kč (kurýr). V případě volby dobírky se cena navyšuje, více ZDE.
Jaké jsou způsoby platby?
- Bankovní převod, dobírka, hotově při převzetí, kartou online - platební brána GoPay.
Jak zjistím, zda je zboží skladem?
- 100% zboží je skladem a připraveno k okamžitému odeslání.
Jak zjistím stav své objednávky?
- Po předání zboží přepravci budete informováni jeho systémem včetně sledovacího čísla zásilky.
Zasíláte i na Slovensko?
- Bohužel nezasíláme.
Musím být registrovaný, abych mohl nakoupit?
- Nemusíte, nakupovat lze jednoduše i bez registrace.
Jak uplatnit slevový kód?
- V případě, že máte k dispozici slevový kód, uplatněte jej v procesu objednávky, v první kroku KOŠÍK. Zde je pole pro umístění slevového kódu, po vepsání kódu a zmáčknutí tlačítka přepočítat se Vám sleva uplatní.
Lze si zboží předem prohlédnout?
- Bohužel nelze, naše expediční kancelář tomuto není uzpůsobena. Máte však právo zboží do 14 dnů vrátit bez udání důvodu, pokud vám nebude vyhovovat.
Jak mám zadat reklamaci?
- Jestliže chcete vrátit zboží či reklamovat, máme pro Vás sepsané kroky co je potřeba udělat. Ty naleznete ZDE. Řídíme se dle našich Obchodních podmínek.
V případě dalšího dotazu nás neváhejte kontaktovat emailem, telefonicky nebo přes chat v pravém spodním rohu.